Mp3lerin kimisi

artık kasetlerin, cd lerin devri kapandı ya da ben kapadım yoksa kaset ve cd dinleyen bir sürü insan vardır eminim. kapadım ve herkes gibi mp3 e geçtim. işte bu mp3 dediğimiz şarkılarımızı bize dinleten şeylerin yüzde birinde filan, şarkının bir yerinde azıcık cızırt oluşur. böyle metalik bir ses, yarım saniyelik error sesi, cııt, kıııart gibi bi ses. (genelde çizik vcd lerde çok rastlanırdı buna.) işte bende pink floydu ilk mp3 olarak edindiğimden beri aynı klasörde 'time' şarkısının 03:30 uncu anında o zıaart sesini duyarım anlık olarak, ama yıllardır. bu yüzden o parçanın orasında bir zıart eksiği olduğu zaman çok garipsiyorum. sanki şarkının doğal melodisi eksik gibi geliyor orda burda dinlediğimde. bunun gibi bikaç şarkım daha var artık onları öyle sevdim, kabullendim. inanıyorum ki mp3 teknolojisi ile birlikte bu tarz anlık zırtlamalı şarkı dinleyen insanlar çoktur. bence bu böyledir, ama bana gelipte teknolojik deterministsin derseniz haklısınız derim o ayrı.


0 Response to "Mp3lerin kimisi"

Yorum Gönder