70'lik biraya açık mektrup

hiç bi zaman güzel kızların olduğu masaya gelemiyosun 70lik bira. her zaman erkek erkeğe toplaşmaların, çük kokulu ellerin hükmü altında olacaksın. masaya bir kız gelirse senden vazgeçip küçük kardeşin 50liğe yöneliyorlar. hatta sevimsiz kuzenin şişe biraya kadar gidiyor akılları alçakların. senin için ısınıyor diyorlar. az parayla çok sarhoş olmanın neresi yanlış 70lik? varsın ısın, varsın ayı gibi dur o narin şişelerin, 33lüklerin yanında. ben senden vazgeçmiyorum. eski okul toplaşmalarında herkesin önünde narin şeyler varken sen bir tank gibi gelip çöküyorsun önüme. etrafımı göremiyorum heybetinden. kenarından su damlacıkları süzülürken kenara alınmış terli bir basketbolcuya benziyorsun. arada yandaki mariyaçiye halleniyorsun, fırsat bulsan ondan kendine bi yudum alıcan biliyorum. seni zaptetmek zor 70lik bira. bir kaçınız bir araya gelseniz hemen küfürleşecek gibisiniz. kızları kesiyosunuz, millerlara mariyaçilere, 33lüklere laflıyor, taşkınlık başlatmak istiyorsunuz. sokağa çıksan dolaşacağın adamlar skol ve marmara34. hepiniz sanki aynı mahallenin çocuğusunuz. hayal ediyorum, gün gelecek ince bilekli kızların masalarında, bakımlı ellerde yükseleceksiniz. kimse sizden gocunmayacak.


0 Response to "70'lik biraya açık mektrup"

Yorum Gönder