maket döner çılgınlığı !

dönerciler reklam yapma konusunda kendilerini aşmaya başladılar. ilk defa geçen yıl çengelköyde otobüs durağının ordaki büfe, plastikten kocaman bir döner maketi yapıp dükkanın tabelasının oraya astı. otobüsle her önünden geçişimde beni büyüledi bu maket döner. okul yolumda olduğundan ve otobüs durakta durduğundan her gün o şeyi görmeye başladım. her gördüğümde üzerindeki yağlı ve parlak döner resmi kaplaması beni acıktırdı. bu yaratıcılık üzerine daha başka ne yapılır ki müşteri çekmek için derken geçen hafta kadıköyde bir dönerciden cevap gecikmedi. yazıcıoğlu hanının ordaki sokakta caddeye bakan köşede -sanırım dükkanın adı şöhretler- tabelanın üzerinde maket bir döner ve onu kesen maket bir döner ustası var ! ve üstelik hareketli. maketten yapılan usta yan duruyor kolu ise oynar bir aksam ve maket dönerin üstüne doğru inip kalkıo. maket döner ise arada bir dönüyo gerçekçi olsun diye. bunu görmeniz lazım, büyüleyici! her ordan geçişte ağzımda salak bi gülümsemeyle ona bakılı kalıyorum, kaçıramıyorum bakışlarımı. bir yandan belli belirsiz döner kelimesi dökülüyor dudaklarımın arasından. dönerciler sınır tanımıyorlar, bir sonraki adım ne olacak acaba? 3 boyutlu hologramlı bir döner mi bekliyor bizleri ?


0 Response to "maket döner çılgınlığı !"

Yorum Gönder