merhaba sivrisinek, hoşçakal huzur

2009 yazının sivrisinekleri hiç olmadığı kadar güçlü geri geldiler. birşeyler oldu, evrimlerinde bir adım daha attılar belki ve yıllardır onlara karşı kullandığım en güçlü silaha karşı direnç kazandılar. kartuşlu sivrisinek kovucum ile rahat geçirdiğim onca yazın değerini şimdi anlıyorum. bu senekiler bırakın odaya girmeyi, gelip kartuşun üstüne konup biraz emiyorlar göz dağı verir gibi. sanırım bizim civarda yaşayanları uzun yazlar boyunca ufak ufak bağımlısı yaptım bu şeyin. fıkır fıkır kartuş çekip sonra acıkıp beni yiyorlar. bende mecburen kitle imha silahı kullanacağım. bakkalda asılı olan şu çıt çıt diye sivrisinek yakan silahtan, başka çare bırakmadılar. bide zamanında ingiliz sarah ile maraşlı musa aşkı vardı, yeri yerinden oynatan. ne oldu yahu onlar ayrıldılar diye duymuştum bi ara, üzüldüm.


0 Response to "merhaba sivrisinek, hoşçakal huzur"

Yorum Gönder