kaptanın seyir defteri

kaptanın seyir defteri,, yıldız çağı, yıl 786.. bugün tüm ekibi dinlendirmeye karar verdim. uzay trafiğinin olmadığı ıssız bir köşede güzel küçük bir gezegene karşı gemiyi çektik. bugün ne üniforma var ne emirler. herkesin yüzüne kan geldi, tüm ekipte pozitif enerji var. yalnız şu yeni çocuğun yüzünden düşen bin parça. gerçi bugüne has değil, onun yüzünde hep bir sıkılganlık, davranışlarında çekingenlik var. oysaki gemiye alışma sürecini tamamlamış olmalıydı. 500 küsur yıldız günü geride kaldı fakat küçük öksüz kendini rahat hissedemiyor. onu bir kraliyet görevi sırasında çok uzak bir gezegende yanmış köyünde harabeler arasında bulup mürettebata katmıştım. biraz neşelendirmek için elimle gel işareti yaparak onu yanıma çağırdım. neyi olduğunu sorunca cevap vermiyor, geçiştiriyordu sorularımı. bir kaptan olarak ekibimin mutluluğunu her zaman önemserim. bi yerde kaptanın bir yerde ağbeyinim deyince küçük elroy un gözleri doldu, gözyaşlarının akmasını engellemek istercesine dudaklarını sıktı. ''abim'' dedi, ''büyük savaşta öldü, ne de severdim onu''. hayat hikayesini anlatmaya başladı küçük elroy. dünya gezegeninde doğmuş, abisi büyük galaksi savaşına çağrılmadan önce ünlü bir dansçı ve şarkıcıymış. hatta ''abim birkaç iyi adam adlı grubun mensubuydu, orda klipteki turunculu ve genelde en pastel renkli giyinendi her zaman'' dedi. o an gözyaşlarını silip kamarasına koştu ve abisinin eski günlerden kalma içinde ses kaydının olduğu kaset diye bir şey getirdi. bunu hemen geminin akıllı bilgisayar ünitesi TP-3000 e okuttum. ilk o zaman düşündüm neden gemideki tüm ekipmanların sonunda 3000 5000 olduğunu. tam da o an birkaç iyi adamın birkaç iyi adam şarkısı çalmaya başladı tüm gemide. elroy duygulanıp ağlarken herkes şoka girmişti. bunun üzerine yapmam gerekeni yaptım ve ışın tabancamla önce kasedi, sonrada elroyu yok ederek bu acıya son verdim. mürettebattan bazıları şoku atlatamamış, tüm dinlence günümüzün içine sçılmıştı. büyük kraliyet gemisi M-2500 böylece bu macerayı da atlatmıştı.

0 Response to "kaptanın seyir defteri"

Yorum Gönder