bulantı ver. 1.2.

odadaki ışık kademeli açılanlardan. hafif açık ve gidip geliyor. tamamen gidecek sanıyor insan. hemen yakında duran tabaktaki yemek artıklarından gece boyunca ne yenilmiş anlaşılıyor. kek artıkları var elma kalıntılarını rengi baya koyulaşmış, demek ki çok oluyor tüketileli. tekrar çalışmama dönmem lazım ama sanırım yine bu bulantı... kahrolası bulantı. biliyorum aslında hiç bir zaman gerçekten sona ermeyecek. dışardan bir araba geçiyor, tavandaki cılız ışığın gitmesine denk geldi, farları tavandan geçti gitti hızlıca. kalkıyorum, gidip gelen cılız ışık yetmediğinden eski masa lambamı yakıyorum. bulantı azaldı, tekrar çalışmama başlıyorum. 2.8 metreyi geçmem gerekiyor oysaki hala 2 metreyi yakalayamadım! 2004'den beri kırılamadı bu rekor, ''gözden süt fışkırtma'' rekoru. haftalardır gelişme gösteremiyorum, ah o bulantı. konsantre olup burnumdan çekiyorum sütü, bir deneme daha.. yine ölçmem gerekiyor. ama yine burnumdan genizime kaçan süt, ah yine bulantı..


0 Response to "bulantı ver. 1.2."

Yorum Gönder