dağcı

geçenlerde bi film aldım kendime. stallone nun filmi 'dağcı'. star tv hep verir, aslında vasat bir aksiyon filmdir. ama çocukluğumdan bir hatıradır, amigamla defalarca oyununu bile oynamıştım. 'dağcı' gibi bir filmin hastası da olunur mu demeyin. fakat filmi izledikten sonra özel seçeneklerdeki stallone yorumlarını izlememle hayal kırıklığı yaşadım ve saygısızlığa uğradığımı hissettim. ilk görüntülerde stallone konuşurken 1993 yapımı 'demolition man' filmindeki geleceğin polisi üniformasıyla konuşuyordu. bir filmin yorumunu başka bir filmleri çekimleri esnasında o kostümünle yapmanı hiç unutmicam stallone ! Bu kadarı olsaydı affedebilrdim belki. diğer görüntülerdeki yorumlarında ise bir yandan konuşurken bir yandan da spor salonunda halter kaldırıyodu, ağırlık çalışıyordu türlü türlü şeyler yapıyordu stallone. öyle tahmin ediyorum ki çekimleri de el kamerasıyla bir dostu yapıyordu, o kadar rahat o kadar vurdumduymazdı stallone. olmadı stallone bu hiç olmadı dağcı...


0 Response to "dağcı"

Yorum Gönder