tom york bendeydi geçen

en yakın arkadaşıma '' thom yorke bendeydi dün ya çok içmişiz bugün geç kalktım o yüzden arayamadım seni'' dediğimde bana hiç inanmadı, güldü. oysaki thom york (artık tom dicem) gerçekten de bende yatılı misafirdi dün akşam. tomla ilk konuşmamız büyük bi şanstı. last fm'de onun şarkılarından birine yazdığım bi eleştri mesajı sonrası bana özelden ulaşıp ''yorke_68@hotmail.com acele ekle bişey konuşmam lazım'' diyince arkadaşlığımız başlamıştı. öyleki tom, kendisiyle ilgili her yorumu ciddiye alır, takip eder ve kafasına takılan mesajlar üzerine kim yazdıysa onla konuşurmuş. msnini ekledikten sonra ilk başlarda biraz gergindi tom. konuşa konuşa laf lafı açtı ve bi ara kendimi ''atla bize gel lan içeriz işte film filan atarız, şimdi benim oraya gelmem zor oysaki sana kolaydır bu işler'' derken buldum. o da kabul etti. beni de hiç sıkıntıya sokmadı tomum, açık adresi alınca bi taksiye atlar gelirim dedi. tam da söylediği vakit geldi. köşe bakkaldan biralarını almıştı. bende koskoca tom york geliyo diye anneme güzel yemekler yaptırmış, bira stoğu da yapmıştım üstelik. başta biraz çekingen, biraz kaçamaktı tom. ''istanbulda yanıyo be'' dedi bana. ''üstünü çıkar rahat ol baksırla dolaşalım'' dedim. ''anneye ayıp olmasın'' dedi. ''yok yahu, sende onun evladı sayılırsın'' dedim. vantilatörümü de misafirimin üstüne çevirdim. ''siz türkler misafirpervermişsiniz'' dedi. ''hadi hadi vur, sağlığına'' diye çıkıştım hızlıca bikaç bira içiverdik. arkada winampa radiohead attım, ''geç allasen ya'' dedi. mallık bende tabi, adama neden kendi şarkılarını açarsın ki. alkolün etkisiyle ''bak bunu dinlemelisin tomcuğum'' diye yasemin mori açtım ona, madem buraya gelmiş lokal şeyler dinlesin diye. şarkıları pek beğenmedi ama fotoğrafını açınca dibi düştü. son sigaramız bitince gidip ona annemlerin sigarasından bile arakladım. hoş vakitler çabuk geçermiş, baya bi uykumuz geldi, yük olmasın diye pijama almamış, dizi erimiş alt verdim hiç bozulmadı, o kadar bizden. ona kendi yatağımı verdim, ben yer yatağımda yattım. sabah bi baktım benden önce uyanmış yatakta uzanıyo. başı ağrıyomuş. dedim ben şimdi baboli bi kahvaltı hazırlıcam bişeyin kalmıcak, göz yumurta, sucuğu salamı yiyince kendine geldi york..kan geldi adamın yüzüne yüzüne. ama yoğunmuş hemen kaçması gerekiomuş. bunu saymam dedim, bi dahakine grupla gelceksiniz. sözümü aldım. şimdi de manu chao ' ya ulaşmaya çalışıyorum.


0 Response to "tom york bendeydi geçen"

Yorum Gönder